Pagina's

maandag 11 juli 2011

Zaksjes

Vorige week zag ik deze tutorial. Deze kwam als geroepen voor de stofrestjes die ik afgelopen maanden verzamelde.


Het rode in Petit Pan Bulles ging afgelopen zaterdag met Imaani mee naar een verjaardagsfeestje, als extra'tje bij een reeds gekocht kadootje.

Ondertussen staat er hier nog minstens eentje op de planning.

Naast deze zakdoekzakjes maakte ik ook een 'al-maanden-op-de-planning-maar-nog-geen-tijd/goesting-zwemzak' voor Imaani, om mee te nemen op vakantie.


Ik was eerlijk gezegd blij dat ze af was want, man, kheb gevloekt op die toille cirée. Die was precies geen goede vriendjes met mijn naaimachine. En ik weet niet of dat bij u ook zo is, maar als bij mij iets niet vlot en properkes gaat, dan is de zin voor nauwkeurigheid ver te zoeken en modder ik verder ook maar wat aan. De aandachtige kijker zal dus wel hier en daar een 'défautje' ontdekken. Maar allez, 't kind kan gaan zwemmen in stijl :-)

1 opmerking: