Pagina's

donderdag 7 juli 2011

Stoffenbuit

Gisteren ging ik naar een outlet hier in de buurt die zowel kinderkleding als de stoffen gebruikt voor die kleding verkoopt aan zzzzeeer scherpe prijzen. Reken en tel zelf maar: stoffen van gemiddeld 8 à 10 euro/meter tegen -70%.

Je vindt er dan wel geen hele speciale stoffen, maar toch, hier en daar duikt een heel mooi katoentje op.


De 2 donkerste kocht ik nu, met het oog op herfst/winterkleedjes voor de dochters. De andere had ik eerder al gekocht en worden binnenkort verwerkt tot bloesjes.

In tricot vind je er heel veel goeie kwaliteit in effen kleuren, streepjes en bolletjes. Ideaal voor kleedjes, pyama's, ondergoed, ... Ook hier koos ik voor iets donkerder kleuren, met het oog op najaarskleedjes voor mezelf.




Deze worden, voor we op reis vertrekken, hopelijk nog omgetoverd in zomerse kleedjes.



Verder kocht ik nog wat ditjes en datjes: lichte voeringsstof, donkergrijze broekstof in (soort van) linnen, blauw-grijze broekstof met een glans, effen tricot, ...

Dit resulteerde in dit ...


In totaal 19 meter (!) stof waarvoor ik 44 euro betaalde. Ook al gebruik ik niet alles of valt er eens iets niet zo mooi uit als gedacht, daarvoor kan je niet sukkelen!

Trouwens, je kan er ook gratis knoopjes kiezen als je stof koopt...

6 opmerkingen:

  1. Toffe buit! Zeg jij woonde toch niet ver van In den Beer hé? Dan is dit ook niet ver uit mijn buurt... Waar ging de verkoop door? Je maakt me nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is in Alfabri in Beveren-Leie. Is gans het jaar door op woensdag, vrijdag en zaterdag, maar in juli en augustus -70% (anders ook de moeite: -50%). De moeite om eens te gaan, aangezien het niet ver is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, supertof! Ik ga morgen ook eens een kijkje nemen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwh, dat is een hele buit voor weinig geld!
    Ik zie mooie stofjes passeren en ik ben al héél benieuwd naar de creaties ervan...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad zeer mooie stofjes voor weinig geld!!!Ik kom zeker nog eens piepen om te kijken wat je allemaal gemaakt hebt.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aha dat is inderdaad niet zo ver van hier. Ik zal daar ook eens gaan kijken!

    BeantwoordenVerwijderen