Pagina's

zondag 30 maart 2014

Zacht met pit!

Dat vat voor mij de nieuwe stoffen van Soft Cactus samen. Ik ben in blogland niet de eerste om mijn lof te betuigen over de streelzachte, soepele en een-plezier-om-te-strijken stofjes van deze straffe madam! Toen ze ons een tijdje terug op haar blog liet meekijken in haar grote stoffendroom, was ik meteen enthousiast. Enkele weken terug kreeg ik een mailtje dat het bijna zover was, die stoffendroom. En of ik de stoffen eens wou testen. Dat zag ik uiteraard zitten, zeker nadat ik de stoffen te zien kreeg. Kiezen was moeilijk, maar ik ging uiteindelijk voor de Puzzled Milly in Wicky Blue Red.

DSC_0133

DSC_0109

De stof kwam op het juiste moment. Een nieuw model jurkje zat in mijn hoofd en dit stofje is daar ideaal voor. Voor het bovenpand koos ik een effen stofje in het lichtste blauw dat ook in de Soft Cactus stof verwerkt zit. Ik versneed het en voegde een knopenpat toe in dezelfde stof van het rokdeel.

DSC_0074

DSC_0192

Als bij wonder had ik er ook nog eens de perfect passende knoopjes bij liggen.

DSC_0173

En de jurk kon vandaag al onmiddellijk aan met dat heerlijke weer!

DSC_0115

Ik kijk alvast uit naar het moment waarop de stoffen te koop zijn en ik durf wedden dat ik niet de enige ben!

Het model van deze jurk is vanaf nu ook verkrijgbaar op bestelling via IeneMiene Handgemaakt.

Stof: Puzzled Milly Wicky Blue Red - Soft Cactus - effen stof: Free Spirit 
Knoopjes: Veritas

34 opmerkingen:

  1. Ik vraag me soms af of er hier ooit iets zou verschijnen dat ik niet mooi vind ;-) Waarschijnlijk niet hé! Jij hebt zoveel goede smaak en een oog voor kledingstukken met van die toffe details! Zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Wel oppassen, bij mij zijn al 2 van die knoopjes hun kapje kwijt :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ai, da's minder... Opletten met wassen dus.

      Verwijderen
    2. hier geen kapje kwijt, wel een beetje kleur eraf... nu was ik het jasje steeds binnenstebuiten, in een waszak...
      Heel mooi kleedje!

      Verwijderen
  3. hij is heel erg mooi geworden en het patroon vind ik heel geslaagd :) die combi tussen dat effen en dat knopenpatroon... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige combinatie, heerlijke jurk!
    Wat ik ook zo opvallend vind is dat de stoffen er in een andere kleurencombinatie totaal anders kunnen uitzien.
    Ik kijk ook mee uit naar de lancering.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is echt een prachtige jurk geworden! En die leuke schoentjes lijken er wel voor gemaakt.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh knap zeg! Ik kijk dus ook wel uit naar de stofjes! Die lijken heeeeerlijk zacht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gecombineerd! En die schattige schoenen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi ! Natuurlijk ben jij niet de enige die naar die lancering uitkijkt !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. keimooi: De stof, het kleedje, de schoenen, het model. Een prachtig geheel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, heel mooi! Dat stofje sprak mij ook meteen aan. Ik kan ook bijna niet wachten om de stofjes van Soft Cactus in te slaan..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schoon!
    Van waar komen de schoentjes want die zoek ik ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooi en zo'n fijne kleurencombinatie. Ik zag deze stofjes ook al eens passeren en kan niet wachten tot ze te bestellen zijn. Inspirerend om er al eens iets in te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig jurkje en inderdaad hele mooie stoffen. Ik kijk er naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig stofje zeg! Mooi printje en kleurtjes en het jurkje is een pláátje geworden.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zeer leuke jurk! Ik blijf ook fan van jou ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel mooie jurk en we wachten hier ook vol ongeduld!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Komt hier ook een kooppatroontje van?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik heb je genomineerd voor het liebster award...kijk maar vlug op mijn blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alweer zo mooi, en die schoenen erbij top ;)

    BeantwoordenVerwijderen