Pagina's

dinsdag 9 augustus 2011

Iets nieuws onder de zon?

Misschien wist u dit allang, misschien maakt u nu een vreugdedansje voor uw computer net als ik toen ik gisteren op zoek ging naar mooie tricot en dit vond ...




Je vindt deze dessins in jersey, interlock en/of spons bij volgende online shops in Scandinavië (collages van boven naar beneden):


En dit is ook nog een leuke.

Ik zie hier de dekentjes, t-shirts, slabben, pyama's, ... al voorbij passeren in de schoonste stofkes. Zeg, zouden we geen groepsaankoop overwegen?



10 opmerkingen:

  1. Geweldig! Echt mooi! Ik droom hier ook al helemaal weg, al moet ik eerst nog wat beter met tricot leren werken.
    Alleen niet goedkoop allemaal zeg. Maar moest je zo'n groepsaankoop overwegen, dan wil ik misschien wel meedoen!

    Zeg, even helemaal naast de kwestie: hoe maak jij die mooie collages?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Man man, daar zitten schonekes bij!
    Ik heb alleen niet zoveel ervaring met tricot met uitzondering van enkele kleedjes voor mijzelf.
    Heb/weet jij leuke kinderpatroontjes voor tricot?
    Een groepsaankoop? Zéér goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn bankrekening is blij dat ik nog niet met tricot overweg kan en ik dus niet in de verleiding zal komen om iets te kopen ;). Wel heel mooi allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, inderdaad, goedkoop is het zeker niet, maar wel mooi om naar te kijken en om iets speciaals van te maken.

    @Piepow: die collages maak ik met Picasa, een fotobewerkingsprogramma dat je gratis kan downloaden

    @Katja: ik heb een kleedje gemaakt een tijdje geleden voor Imaani uit een Japans boekje http://www.flickr.com/photos/56548308@N03/5512343263/in/photostream. Als je wil stuur ik je het wel eens op in ruil voor het jasjespatroon ;-) Mail me anders maar. Verder heb hier ook nog ergens een wikkeljurkje uit de Knippie liggen dacht ik en een Ottobre met wat modellekes (T-shirt kan je makkelijk verlengen tot A-lijn jurkje). Veel anders heb ik ook nog niet van tricotpatroontjes voor kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben net eens gaan zien naar dat kleedje! Heel mooi. Dat boekje heb ik ook. Maar is echt heel lief van je!
    Wikkeljurkje is een goed idee, daar heb ik ook een patrooontje van (KNippie). Maar ik zal eerst maar eens oefenen op goepkope(re) tricot.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. superschone tricot maar ik vrees dat ik eerst nog oefen op katoen alvorens mij daar aan te wagen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. kon ik maar met tricot werken... Maar hou me op de hoogte van een eventuele groepsaankoop, ik laat me waarschijnlijk wel verleiden tot een paar meterkes. Gewoon om te hebben... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lees toevallig je bericht! Ik ben nu bezig met een groepsaankoop bij JNY met korting. Voor meer info mag je mij mailen naar zweedsetricot@hotmail.nl. Groetjes marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige tricot's!
    Maar ik ben sterk (hoop dat ik het vol ga houden) en koop niets moet eerst de berg hier thuis gaan weg werken voordat er nieuw in mag :-)
    Bedankt voor de linken.

    Groetjes Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. kijk eens op www.stoerejongensstoffen.nl
    Daar zijn ook veel van zulke te vinden :-)

    BeantwoordenVerwijderen